Doprava a reklamace
Možnosti dopravy
Dbáme na to, abyste zboží obdrželi co nejrychleji a nejpohodlněji. Proto nabízíme různé možnosti dopravy, abyste si mohli vybrat tu nejvhodnější pro vás.
1. Při objednávání si vyberte způsob doručení
2. Obdržíte email s potvrzením objednávky
3. Vyčkejte, až k Vám Vaše objednávka dorazí
4. Kurýr Vám přiveze zboží k Vaší adrese
|
Doprava |
|
|---|---|
|
Po Praze |
Zdarma |
|
Po ČR |
94 - 200,- |
a) Jak postupovat při vrácení nevyhovujícího zboží
Zakoupili jste zboží, které Vám rozměrově či barevně nevyhovuje nebo Vás jednoduše nezaujalo? Nic se neděje! Na vrácení zboží máte 30 dní od převzetí balíčku.
- Vytiskněte si tento formulář, ručně jej vyplňte a přiložte do balíčku k vrácenému zboží.
- Zboží pečlivě zabalte včetně veškerého příslušenství.
- Prostřední část reklamačního štítku nalepte na balík.
- Balík odešlete na adresu: Klokotská 348/5, 142 00 Praha 4
V jakých případech není možné vrátit zboží ve 30ti denní lhůtě:
Zboží, které chcete vrátit, musí být v takovém stavu, ve kterém jste ho obdrželi. Zboží tedy nesmí být používané.
b) Jak postupovat při reklamaci objednaného zboží
Vyskytla se u Vámi objednaného zboží vada? Zboží můžete během záruční doby 24 měsíců reklamovat. Reklamované zboží můžete zaslat na uvedenou adresu níže.
- Vytiskněte si tento formulář, ručně jej vyplňte a přiložte do balíčku k vrácenému zboží.
- Zboží pečlivě zabalte včetně veškerého příslušenství.
- Prostřední část reklamačního štítku nalepte na balík.
- Balík odešlete na adresu: Klokotská 348/5, 142 00 Praha 4
Podmínky pro uznání reklamace:
Reklamaci je nutné uplatnit bez zbytečného odkladu ihned, jakmile se na zboží objeví vada. Za vadu se nepovažuje změna zboží v důsledku jeho běžného opotřebení, nesprávného používání či jakéhokoliv vlastního poškození.
Lhůta pro vyřízení reklamace činí 30 dnů a začíná běžet od doby přijetí reklamovaného zboží na níže uvedené adrese.
FAQs
A client that's unhappy for a reason is a problem, a client that's unhappy though he or her can't quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn't collaboration, communication, and checkpoints, there wasn't a process agreed upon or specified with the granularity required.
It's content strategy gone awry right from the start. Forswearing the use of Lorem Ipsum wouldn't have helped, won't help now. It's like saying you're a bad designer, use less bold text, don't use italics in every other paragraph. True enough, but that's not all that it takes to get things back on track.
If that's what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader. Rigid proponents of content strategy may shun the use of dummy copy but then designers might want to ask them to provide style sheets with the copy decks they supply that are in tune with the design direction they require.
A client that's unhappy for a reason is a problem, a client that's unhappy though he or her can't quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn't collaboration, communication, and checkpoints, there wasn't a process agreed upon or specified with the granularity required.
It's content strategy gone awry right from the start. Forswearing the use of Lorem Ipsum wouldn't have helped, won't help now. It's like saying you're a bad designer, use less bold text, don't use italics in every other paragraph. True enough, but that's not all that it takes to get things back on track.
If that's what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader. Rigid proponents of content strategy may shun the use of dummy copy but then designers might want to ask them to provide style sheets with the copy decks they supply that are in tune with the design direction they require.
A client that's unhappy for a reason is a problem, a client that's unhappy though he or her can't quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn't collaboration, communication, and checkpoints, there wasn't a process agreed upon or specified with the granularity required.
It's content strategy gone awry right from the start. Forswearing the use of Lorem Ipsum wouldn't have helped, won't help now. It's like saying you're a bad designer, use less bold text, don't use italics in every other paragraph. True enough, but that's not all that it takes to get things back on track.